۱۳۹۷ خرداد ۲۷, یکشنبه

به مناسبت اعدام ظالمانه ی محمد ثلاث



علیرضا پوربزرگ وافی
.فتنه
..
فتنه ها را در خراب آباد ایران دیده ام من
این ملون چهره را (بی رنگ) و (الوان) دیده ام من
فتنه را در دست ملت در کلام مرگ بر کی؟؟؟
با دلیل حکم استقلال ایران دیده ام من
روز (آری) روز(نه)در صبح فروردین آن سال
در عمل این فتنه را پیدا و پنهان دیده ام من
جاهلانه مرگ ها را با درود آویختیم و
این کلک را در دغل بازی شیطان دیده ام من
فتنه شد یک آتش و یک جنگ ویرانگر برافروخت
هشت سال این قصه در کوران دوران دیده ام من
بعد فتح شهر خرمشهر دست فتنه آمد
خواستار جنگ شد این امر شایان دیده ام من
در زمان جنگ در دشت هویزه جلوه گر شد
فتنه را در دست قاتلهای چمران دیده ام من
کوی دانشگاه می دانم فراموشی ندارد
فتنه را در پشت بام وکنج ایوان دیده ام من
کشت و کشتار جوانان/رد ماشین/مرگ انسان
بارها این فتنه ها را در خیابان دیده ام من
اشک تمساح و دروغ و تهمت از این فتنه روئید
فتنه ها را در نماز ظهر تهران دیده ام من
انتخابات و تقلب با مهندسهای یاغی
در لباس فرم در هر شهر و استان دیده ام من
فتنه ها در لابه لای خطبه های جمعه جاری ست
چهره ی منفور او را در خراسان دیده ام من
فتنه یعنی بردگی بر روس/ دانشگاه مسکو
از همین بد فتنه ها آری فراوان دیده ام من
فتنه یعنی مرگ رفسنجانی و استخر و حمام
پیش تر این فتنه را در فین کاشان دیده ام من
فتنه یعنی دشمنی با علم/با اندیشه / با عشق
این تحجر را به قانون جماران دیده ام من
فتنه یعنی اینکه تجمیع سلاح و پول و تبلیغ
در چنین آشفته بازاری که در آن دیده ام من
فتنه یعنی ادعای دین ولی کافر مرامی
سالها در میهن این خواب پریشان دیده ام من
فتنه یعنی قتل پنهان/حبس و اعدام و شکنجه
قصه ی تلخی که خود در کنج زندان دیده ام من
فتنه یعنی اختلاس و دزدی و تاراج میهن
این نمایش را نه یک بل در هزاران دیده ام من
فتنه گر آن است ایران را به هم ریزد به صد فن
با ید و بیضای اغیاری که (بالان) دیده ام من
فتنه در ایران به جای دین نشسته با وقاحت
نیست این دین مثل اسلامی که از آن دیده بودم
فتنه می باشد به دین مصطفی از قتل بدتر
این پیام پاک را در کنج قرآن دیده ام من
ای دریغ آیات قرآن هم شده از فتنه تحریف
صحت این مدعا در بت پرستان دیده ام من
فتنه با فورم نظامی /فتنه با تشریف شخصی
در هزاران چهره این تصویر شیطان دیده ام من
فتنه ی امروز حکم آتش با اختیار است
گرچه این احکام را قبلا فراوان دیده ام من
فتنه یعنی حکم رهبر/فتنه یعنی بیت رهبر
این حقیقت را به چشم دیده و جان دیده ام من
با تمام فتنه ها با این همه زور و تلاش اش
روی تلخ فتنه گرها را هراسان دیده ام من
حالیا دارم یقین ملت شده آگاه و بیدار
ابرهای تیره را همراه باران دیده ام من
می شود ایران بهشت مردم ایران از این پس
این بهار تازه را پشت زمستان دیده ام من
بعد مرگ فتنه بعد از قطع دست اجنبی ها
می شود ایران گلستان/ آن گلستان دیده ام من
ایشاللاه26/06/2017
LikeShow more reactions
Comment

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر