۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۶, جمعه

müsafır


……..musafir……..
Galmişam ben sizin gül deyarıza
Şımdılık ben sızın musafırızam
Ben mazlum Iranın avare uğlu
Ben dardlı tehranam ğamlı tabrızam
……. 
Dılımde sızıla bır olmasada
Uregım ınamım sızıla bırdı
Ğüğublar kentımı öz vatanımden
Ğürbat da ğussa dan janım esırdı
…..
Burası ğok gozel safalı yerdur
Şadlıklar yağürı damdan düvardan
Yayızı yazızı kentım ğürmuşam
Emneyyat paylaşır küydan pazardan
…..
Amma ben burada yalğüz ğalmışam
Heğ kımse olmıyur benım yavlığım
Bırleşmış mılltler hağğımı danır
Sesıma ses vermır heğ ğagırdıgım
…..
Bırısı acından geğa yatmeyür
Multacı olalı bır damı yokdür
Bırısı hastedır dava tapanmür
Bırının ocağı keğıp soyükdur
O tayda talandı var yokum ancak
Bu tayda ış yasak ğalışmak olmur
Evımde ekmak yok ajam sanjeyam
Burada bır rahat su ığmak olmur
….
Hardadur bu şehrın karamlıları
Burda kı maramlı ınsanlar ğokdür
Moltajı dardının ğetınlığıdan
Bılıram ğokunun haberı yokdur
….
Haylıram sızlerı ağlar ğözıle
Ta ğanlı yarama bır marham ölsün
Ğoymayın bu güllı ğığeklı deyar
Bena bır yandıran cahannam olsün
Alı vafı

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر