۱۳۹۵ مرداد ۱۸, دوشنبه

اطلاعیه


...اطلاعیه..
....
به اطلاع دوستان می رسانم که در بیستم ماه جاری برای بلیط برگشت مهمانم مبلغ یک میلیون تومان به حساب آقای شهاب موسوی مدیر صرافی اهواز که در ترکیه فعالیت دارد واریز شده و ساعتی بعد جناب آقای شهاب موسوی کبیری اعلام وصول نموده و فقط مبلغ 50 لیر به حساب من واریز کرده است...
با توجه به اینکه مهمان من عجله در بازگشت دارد مجبور شدم تا دیروز بیش از 50 مرتبه با صرافی اهواز یا آقای شهاب موسوی تماس بگیرم که هر بار قول یکساعت دیگر به من داده ولی پولی واریز نکرده است...
از دیروز بعد از ظهر هم متاسفانه جواب تلفن مرا نمی دهد..و پول مرا واریز نمی کند...
تلفن تهران این صرافی هم به گونه ای ست که به تلفن هرکسی که با آن دفتر تماس می گیرد فقط خود شهاب موسوی در ترکیه جواب می دهد..که جای بحث دارد..
حالا از دوستانی که با شهاب تماس دارند خواهش می کنم به این آقا که مدیر صرافی اهواز هم هست اطلاع بدهد..که پول مرا هرچه زودتر واریز کند و بیش از این باعث دربه دری یک خانواده نباشد...
باتشکر از دوستان همدل
علیرضا پوربزرگ وافی
2016/7/27


Like
Comment
Comments
Amir MA · Friends with Korosh Bakhtiri
معمولا صراف پول خور نمیشه، کمی صبور باش
صرافی مهیار
اینم نتیجه آدمایی که گول ارزونیرو میخورن و طمع میکنن.
Ali Vafi

Write a comment...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر