۱۳۹۵ مرداد ۱۸, دوشنبه

اطلاعیه شماره 4

https://www.facebook.com/ali.vafi.9/posts/495856647291797?comment_id=496812707196191&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R0%22%7D
..
.

من خیلی خوشحالم که با ارسال پیامهای من افراد مظلوم زیادی پیدا شدند که از طرف صرافی اهواز...مورد ظلم واقع شده پیام گذاشته و فریاد مظلومیت سر دادند...
آخرین اقدام همخانه ی شهاب موسوی انتشار پیامی ست در مورد من که قطعا به دادگاه ارائه خواهد شد ضمیمه ی این اطلاعیه است..
من پیامهای قبلی و آخرین اقدام حسین نصیری را در اینجا ارائه می کنم...
لازم به ذکر است که همین حسین نصیری بارها و بارها به منزل من آمده و مهمان من شده است...
نمی دانم چرا وقتی که در منزل من غذا می خورد و مشروبات مفت می نوشید ما جاسوس نبودم ولی حالا که دست خلافکاری های هم خانه ای و به احتمال زیاد شریکش را رو کرده ام این بازی ها را در می آورد...
بد نیست اینرا اضافه کنم که جرم من در ایران نوشتن کتاب مستند....دژ خرمشهر ...است که تعدادی از سپاهیان مرا مورد هجوم قرار دادند و گفتند ..از خط قرمز سپاه رد شده ام...
من در مورد خرمشهر 18 جلد کتاب چاپ شده دارم و فقط حماسه های ارتش را نوشته ام..
این هم اطلاعیه های قبلی من...
قضاوت با شما..
2016/7/30
..https://www.facebook.com/ali.vafi.9/posts/495773973966731
.....
.https://www.facebook.com/ali.vafi.9/posts/495189247358537
...
.https://www.facebook.com/ali.vafi.9/posts/494783677399094
Like
Comment
Comments
Shahab Nekoofar
این صرافی مجاز نیست ...من بررسی کردم
Ali Vafi
تلفن تهرانش را هم دادم که پسرم بررسی کند.....حالا تهدید دوستش را هم اضافه کردم
Ali Vafi
اگر فرصت دارید فردا به تلفن تهرانش زنگ بزنید
LikeReply1July 30 at 3:41pm
Ali Vafi
Write a reply...
Reza Jaber Ansari Jaberansari
نشان می دهد که افشاگری ها بسیار موثر بوده است...این یاوه هائی که این آدم گفته است همه از سر استیصال است...گذشته است آن زمانی که کسی با کسی در خارج از کشور اختلاف از هر نوع پیدا کند و بخواهد با این طُرهات اورا به عقب نشینی و سکوت وادار کند...شما از ابت...See More
UnlikeReply3July 30 at 4:26pmEdited
Ali Vafi
من اگر نگران بودم مطلب دروغ آنها را باز پخش نمی کردم
Ali Vafi
Write a reply...
Reza Jaber Ansari Jaberansari
حتما همینطوره آقای وافی عزیز...موفق باشید
UnlikeReply1July 30 at 3:56pmEdited
Ali Vafi
سپاس بزرگوار
Omid Omidwar
وافی عزیز موفق باشی
Ali Vafi
Write a reply...
Hosein Nasiri
دافی من هیچ وقت خونه تو نیومدم که از تو که همه اسکیشهیر ازت بدشون میاد ارتباط دوستی برقرار کنم.من با سپاه وعواملش رابطه ای ندارم .این بهترین مدرک شد تو منو شریک معرفی کردی .باید ثابت کنی
Ali Vafi
تو بارها ناله کردی که فلان آرزوی خوردن فلان غذای ایرانی را داری و من درست کردم و به خاطر انسانیت به خوردت دادم...هر بار هم می گفتی دفعۀ بعد ترا بیرون مهمان می کنم که لیاقتش را نداشتی
Hosein Nasiri
بدبخت تو که ابنقدر گدا بودی که از شهاب قرض میکردی .توهههههههههه.واقعا خنده داره.یکی این حرفو میزنه که کسی نشناستش .پستهای گداییت یادت رفته.تو همس عبن دله ها خونه مردم بودی.خوبه همه میشناسنت
Ali Vafi
Write a reply...
Reza Jaber Ansari Jaberansari
آقای نصیری پس حداقل قبول دارید که رفیقتان دزدهست که از اتهام شریک دزد بودن خودتان رو مبرا می دانید...مطمئنا اگر کاسه ای زیر کاسه نبود علم هوچی گری دست نمی گرفتید ...با این برخورد اگر کوچک ترین شکی به دزد بودن و کلاهبر دار بودن این صرافی وجود داشت از ...See More
UnlikeReply3July 30 at 8:22pmEdited
Hosein Nasiri
بدبخت تو شریک دزدی که داری گوه خوری مبکنی ما شماها رو نشناسیم که هیچ بدبخت بی شرف .بهتره خفه شی تا گند کثافت کاریهاتونو رو نکردم.پدر بیشرفتم مثل خودت بوده که تو رو سر انداخته
LikeReply1July 30 at 9:28pm
Ali Vafi
من بارها پول حواله شده را از دست همین حسین نصیری می گرفتم
Ali Vafi
Write a reply...
Reza Jaber Ansari Jaberansari
در ضمن آقای نصیری کسی که به شما اتهام شریک دزد بودن زده است من بودم نه آقای وافی...همین که دست پاچه شده اید اسرار مگو را قلقلک می دهد...کسی که از دزد حمایت کند بی شک شریک دزد است حتی اگر ریالی به جیبش ترفته باشد
Hosein Nasiri
دزد خدتی وجدو آبادت مردک بی شرف تو چه خری هستی خودتو تو چیزی که خبر تداری دخالت میدی.بدبخت
LikeReply1July 30 at 9:25pm
Reza Jaber Ansari Jaberansari
آفرین ...به به ...به به...همین ادب و تربیت خانوادگی که شما داری خبر میدهد از سر ضمیر...پس با توجه به این ادب و تر بیت ، دزد که هیچ...فراتر از دزد...کمی بیشتر ناراحت بشید خوبه...بیشتر...چون آنچه که در زوایای پنهان شخصیت جنابعالی مدفون است بیرون خواهد ر...See More
LikeReply1July 30 at 9:34pmEdited
Ali Vafi
Write a reply...
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
اقای علیرضا پوربزرگ (وافی) درست نیست که به دیگران بابت مساعل شخصی تهمت بزنید ودیگران را تحریک و برخی را دنبال خود راه بیندازید درصورتی که بهترین عملکرد را طی گذشته از ایشان دیده ایم خلاصه کلام بدانید تهمت و تخریب دیگران میتواند برای شما پیگرد قانونی دا...See More
Ali Vafi
شما پول مرا و یا اگر انصاف دارید پول این همه آدم را بدهید...مشکل حل می شود
Ali Vafi
Write a reply...
Reza Jaber Ansari Jaberansari
ها ها ها...خوبه جناب نصیری...اما فحاشی و لجن پراکنی با این سرعت براتون خطرناکه ...جنابعالی و رفیق دزدتون یک غلطی انجام داده اید که بهتر است آنرا رفع کنید... وگرنه عزیزم با این لجن خوری ها جنابعالی بر چیزی سرپوش نمی توانید بگذارید....چقدر خوبه که شما...See More
UnlikeReply1July 30 at 9:56pmEdited
Ali Vafi
جناب جابر انصاری این حسین نصیری به اندازه ی یک بچه به مسائل روز آشنا نیست..حیف است شما با او همکلام بشوید...حسین نصیری اگر عاقل بود سنگینی جرم تهمت اش را می دانست و این بچگی ها را نمی کرد..من هم تصمیم گرفتم موضوع با دست دادگاه حل بشود
Ali Vafi
Write a reply...
Hosein Nasiri
تو اصلا کسی نیستی که من با تو همکلام شم برامن افت داره
LikeReply2July 30 at 10:38pm
Reza Jaber Ansari Jaberansari
خب عزیزم جناب نصیری خیلی زود ته کشیدید...به هر حال برای من که تفریح خوبی بود...اما برای شما رفیق دزد بودن افت داشته باشد بهتر است ....برای خودت میگم عزیزم
Hosein Nasiri
تو کلا حرومزاده ای
Ali Vafi Hosein Nasiri این نهایت بی شعوری و بی منطقی ست
Ali Vafi
Write a reply...
Ali Vafi
من اهانت های بی حساب و منطق حسین نصیری را در پست بعدی رو می کنم.....
Ali Vafi
همه ی این مطالب در دادگاه ارائه خو.اهد شد
Hosein Nasiri
مردک تو همونی هستی اومدی به دروغ ادعا کردی سپاه داره منو میکشه. اما هنوز حقوقتو از سپاه داری میگیری وداره میاد.این چطورپناهنده ای هستی
Ali Vafi
در دادگاه معلوم می شود.....همه ی این نوشته ها هم به دادگاه ارائه می شود
Hosein Nasiri
برو دافی برو هر کاری که دلت می خواد بکن.تو نمک نشناسترین آدم رو زمینی تنها کسانی که برات ارزش واحترام قاعل بودن ما بودیم.کی تو براتو تو اسکیشهیر ارزش قاعل بود؟حتی دوستاتم بهت فحش میدادن .ما فک میکردیم همه بدن تو خوبی.توهنوزم زیر دیین شهاب بدبختی .یاد رفته تواستانبول.یاد رفته کارهای که واست کردیم.واقعا از سن وسال تو بعیده.متاسفم واقعاً متاسفم
Ali Vafi
Write a reply...
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
تاجایی که من اطلاع دارم تادیروز همش استامبول خونه ایشون بودی و خودتو تاخرخره مدیونش میدونستید و یکاسه بودین. حالا چی بینتون شده خدا عالمه.و به منهم ربطی نداره ولی شما بهتره جای خودت حرف بزنی .واگر فیش بنام شما به ایشان پرداخت شده اراعه کنید تا پولش بگم ازایران
واست عودت بده جناب پور بزرگ .دیگرانی هم اگر باشند که بعید میدونم خودشون میدونند چکار کنن.وبهتره که بخاطر اختلااف ومشکل خودت بین پناهندگان تشنج ایجاد نکنید.
Ali Vafi
من در پانسون ایشان رفتم و ممنونش بودم..ایشان برای من ناهار خرید..من هم شب خرجشان کردم که مدیونش نباشم....با این ال وقتی پول حواله ام را داد متوجه شدم که پول ناهار را هم کم کرده است
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
تاجایی که من شنیدم خیلی از این حرفها لارژتره که بخواد پول غذای شما رو کثر کنه.
Ali Vafi
Write a reply...
Hosein Nasiri
راستی دافی یادم رفت عکس جاسوس امروزتو واست بزارم اونم به دادگاه دعوت کنیم .بهتره
Ali Vafi
مزه ی تهمت با حکم دادگاه دلنشین تر است
Hosein Nasiri
باشه میارمش دادگاه اونوقت که خودت به دستو پا میفتی .راستی چطوره احمدم بیارم
LikeReply1July 31 at 9:40am
Ali Vafi
تو بچه هستی باید یک بزرگتر همراهت باشد
Ali Vafi
Write a reply...
Fathollah Zowghi
لايحب الله الجهر بالسوء الا من ظلم.
See Translation
Fathollah Zowghi
فردی مثل آقای وافی، بیسواد و بیعرضه نیست که پولش را بالا بکشند و بعد به ریشش بخندند. خداوند با مظلومان است به شرطی که برای استیفای حقوق خود اقدام کنند و از اعوان ظلمه و ظالمان نترستند.
Ali Vafi
ممنون بزرگوار....من فقط از طریق قانون اقدام می کنم
Ali Vafi
Write a reply...
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
تاجایی که من شنیدم خیلی از این حرفها لارژتره که بخواد پول غذای شما رو کثر کنه.
Ali Vafi
پول غذا را کسر کرد.....مقداری هم بدهکار شد که هنوز نداده است.....تو از آنجا شنیدی...از اینجا هم بشنو......هنوز پول آخرین حواله ی مرا نداده است....شما از کی دفاع می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ضمنا من فقط یک شب به پانسیون او رفتم و کرایه ام را هم حساب کردم...See More
Ali Vafi
Write a reply...
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
من میگم تشنج در میان پناندگان راه ندازوالکی پشت سر کسی تهمت نزن مطمعنا اگر بود شما نمیتونستی واسش کری بخونی .شما هم بهتر بود صبر میکردی تابیاد بعد رو در و واسش رجز میخوندی .کارشما ازلحاظ اخلاقی هم اشباه هست. بعدا لاف شاعری و فرهنگ وادب میزنید واسمون.تا جای که میبینم شما ا خیلیها مشکل دارین .بهتره یه مروری هم در خودتون داشته باشین.
Ali Vafi
شاعری و هنر به خودم مربوط است.حتما می دانید و اگر نمی دانید بدانید که در کنگره ی بین المللی شعر از بین 150 شاعر از 10 کشور جهان من برترین شاعر انتخاب شدم..و فکر نکنم شما در حد و اندازه ای باشید که در این مورد نظر بدهید..شما هم به جای آنکه زبان گویای شه...See More
Ali Vafi
این عکس دانشجوئی ست که 2000 لیرش پیش شهاب است و شدیدا این پول را نیاز دارد و می خواهد در ترم دامشگاهی ثبت نام کند...اگر دل مهربانی دارید....دلتان برای این انسان مظلوم بسوزد
Ali Vafi
Write a reply...
Mehdi Soltani
اقای وافی من شهاب و خوب میشناسم اگر میخواست پول کسی رو بخوره وکلاه برداری کنه با این پول کم اینکارو نمیکرد.کاش به حرمت نون و نمکی که با هم خوردید کمی صبر می کردید.یک درصد احتمال اینو میدادید که شاید مشکلی براش پیش اومده.نیازی به این اطلاعیه ها پشت سر هم نبود.
Ali Vafi
آمار مال باخته ها که در همین ص اضافه شده ببینید...بعد دلسوزی کنید
Ali Vafi
اگر شهاب به من جواب درستی می داد یا حتی به من می گفت با مشکل مواجه شده...قطعا اقدامی نمی کردم...ولی بعد از آنکه 10 روز مرا ساعت به ساعت سرگردان کرد و هم اتاقی اش حسین نصیری هم مسیج داد او رفته..من درست ترین کار را کردم..
Ali Vafi
Write a reply...
Mehdi Soltani
خیلی بزرگش کردی اقای وافی
LikeReply1August 2 at 1:40am
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
اقاق سلطا نی تواین وادی ما هم معنی حرمت ونونو نمک رو یادگرفتیم هم اینکه فرهنگ ایرانی رو .!!!
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
اقاق سلطا نی تواین وادی ما هم معنی حرمت ونونو نمک رو یادگرفتیم هم اینکه فرهنگ ایرانی رو .!!!
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
اقاق سلطا نی تواین وادی ما هم معنی حرمت ونونو نمک رو یادگرفتیم هم اینکه فرهنگ ایرانی رو .!!!
محمد عابدی · Friends with Sara Mahan and 5 others
اقاق سلطا نی تواین وادی ما هم معنی حرمت ونونو نمک رو یادگرفتیم هم اینکه فرهنگ ایرانی رو .!!!
Mehdi Soltani
اقای عابدی من اطمینان دارم که واسه شهاب مشکلی پیش اومده.
Mehdi Soltani
وگرنه این پول برای شهاب پولی نیست.که بخواد این شکلی کسی با آبروش بازی کنه
Ali Vafi
Write a comment...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر