۱۳۹۵ مرداد ۱۸, دوشنبه

اطلاعیه شماره 3



...
دیروز پس از تماسهای مکرر با هم اتاقی شهاب موسوی...بالاخره هم اتاقی اش فقط به چند مسیج من پاسخ داد و بعد تلفن اش را بست...او گفت که شهاب موسوی به ایران رفته است..در صورتی که عصر روز قبل شهاب موسوی..مدیر صرافی اهواز را دوستان در اسپارک اسکی شهر دیده بودند...
در یک ملاقات اتفاقی با دانشجوی ایرانی ای برخورد کردم که از نظر فیزیکی توان راه رفتن ندارد و در حال حاضر بیش از 2000 لیر از شهاب طلبکار است...من با دیدن وضعیت جسمی این دانشجو ..واقعا دلم به درد آمد..
این دانشجو به نام احمد خلیلی اظهار داشت که شهاب موسوی با یک تلفن شماره ی ایران با او تماس گرفته و اعلام نموده که در حال حاضر در ایران است..
من با یکی از دوستان آشنا به امور مخابرات تماس گرفتم و موضوع را مطرح کردم...این دوست من اعلام نمود که برنامه ای موجود است که شما می توانید شمارۀ تلفن تماس خود را عوض کنید و طرف مقابل را فریب بدهید..
در حال حاضر ما در اسکی شهر از طریق آسام و پلیس در حال اقدام هستیم..و دوستانی که از دنیزلی از صرافی اهوار شاکی هستند می توانند با تشکیل پرونده و ارجاع آن به اسکی شهر پرونده را یکی کنند...
امیدوارم هرچه زودتر به نتیجه برسیم..
شهاب موسوی در حال حاضر چند پانسیون در استانبول حتی شهرهای دیگردارد ...که فعال هستند و منبع درآمد مداوم و پولسازی هستند...در صورت لزوم آدرس پانسیون ها را خواهم داد..
Like
Comment
Comments
صرافی ترابزون · Friends with Armen Jesus and 1 other
باید دید طرفش که تو ایران پولو گرفته کی بوده مگه صرافی علکیه باید جواز داشته باشه رسید میده صرافی تهران .
Armik Monfared · 2 mutual friends
رسید که هست اما مدارک جعلی هم زیاد شده.اگه ادرس دارین برام پیام کنید .ممنون از محبتتون .امیدوارم هرچه زودتر بهذسزای عملش برسه مردک...‌‌‌
صرافی ترابزون · Friends with Armen Jesus and 1 other
بازار بزرگ تهران .پاساژ طلا و جواهر . اونجا با چند صراف کار میکنم.
صرافی ترابزون · Friends with Armen Jesus and 1 other
بار کج به منزل نمیرسد.
Ali Vafi
Write a comment...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر