۱۳۹۴ مرداد ۲۳, جمعه

Talebkar......Çeviren....Sıdıka yakşı

BİR TALEBİM VAR Borçluyum Borçluyum Gökyüzüne, bereketini esirgemediği için, Yeryüzüne, Ağırlığıma tahammül ettiği için, Zamana, Faydasız, başıboş yaşamama izin verdiği için, Aşka, Bana hiç uğramadığı için, Paklığa, Ara sıra pisliğe karıştırdığım için, Sadakata, Onu hileye karıştırdığım için, Mutluluğa, Bana küs olduğu için, Rahatlığa, Hiç tadını almadığım için, Yaşama, Hiç iyi yaşamadığım için, Özgürlüğe, Benim rüyama bile girmediği için. Borçluyum. Borçluyum. ............ ............ ............ Ve gereksinmelerimi karşılayamadığım için Ama böyle bir borçla birlikte benimde bir talebim var. Evet bir talebim var. Onu istiyorum. Şimdi, Ve siz benim cimri ahalim Mecbursunuz Benim talebimi vereceksiniz. Talebimi verin! Çok büyük bir talebim yok. Fakat; Beş tekbir cenaze namazıdır. İstiyorum! Bu talebim ile biraz özgürlük alayım!
.

۳ نظر: