۱۳۹۴ مرداد ۲۳, جمعه

طلبکار

.......طلبکار...
بدهکارم....
بدهکارم...
به آسمان..
که معنی دریغ را نمی داند
به زمین...
که سنگینی مرا تحمل کرده است
به زمان...
که بیهوده از دست دادم
به عشق....
که هرگز به آن نرسیدم
به پاکی....
که آلوده اش کردم
به صداقت...
که قربانی لابدهای من شد
به شادی...
که همیشه با من قهر بود
به آرامش...
که طعمش را نچشیدم
به زندگی...
برای روزهائی که زندگی نکرده ام
و به آزادی...
که حتی رؤیایش از من می گریخت
...
بدهکارم...
بدهکارم..
به تو...
که میتوانستم بخشی از تنهائی ترا بربایم
به خودم...
که فقط کوهی از نداشته ها را حمل کردم
بدهکارم...
بدهکارم
به.....
به....
به....
و به هر آنچه
باید می داشتم و نداشتم
اما...
با این همه بدهی....
طلبکار هم هستم
آری...طلبکار
من فقط یک طلب دارم...
و آنرا می خواهم..
همین الان...
و شما...
ای هم قبیله های خسیس من
مجبورید طلب مرا.
 بی کم و کاست بدهید
طلبم را بدهید...
خیلی سنگین نیست..
فقط...
5 تکبیر نماز میت است..
که من می توانم
با آن
کمی آزادی بخرم
علیرضا پوربزرگ وافی
2015/8/15.....BİR TALEBİM VAR
Borçluyum Borçluyum Gökyüzüne, bereketini esirgemediği için, Yeryüzüne, Ağırlığıma tahammül ettiği için, Zamana, Faydasız, başıboş yaşamama izin verdiği için, Aşka, Bana hiç uğramadığı için, Paklığa, Ara sıra pisliğe karıştırdığım için, Sadakata, Onu hileye karıştırdığım için, Mutluluğa, Bana küs olduğu için, Rahatlığa, Hiç tadını almadığım için, Yaşama, Hiç iyi yaşamadığım için, Özgürlüğe, Benim rüyama bile girmediği için. Borçluyum. Borçluyum. ............ ............ ............ Ve gereksinmelerimi karşılayamadığım için Ama böyle bir borçla birlikte benimde bir talebim var. Evet bir talebim var. Onu istiyorum. Şimdi, Ve siz benim cimri ahalim Mecbursunuz Benim talebimi vereceksiniz. Talebimi verin! Çok büyük bir talebim yok. Fakat; Beş tekbir cenaze namazıdır. İstiyorum! Bu talebim ile biraz özgürlük alayım!

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر