۱۳۹۴ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

خاطرات من و شهریار...11



.....خاطره ای از استاد شهریار....11
...
یک روز خدمت استاد شهریار رسیدم آقای پاشازاده هم با یک نفر دیگر در منزل استاد بودند...از استاد درخواست خواندن شعر کردیم...استاد فرمودند...
...چارلی چاپلین می گفت...من درد مردم را می گفتم...مردم به جای فهمیدن پیام...فقط می خندیدند...حالا من هم شدم عین چارلی چاپلین..من درد مردم را می گویم...مردم فقط می خندند...این شعر را به هرکس خواندم ...خندید...
گویا در یک جمع خصوصی برای عده ای این شعر را خوانده بود..و حضار فقط خندیده بودند..
...استاد بعد از قرائت شعر...شآن نزول بیت بیت این غزل را گفتند که ما لرزه بر انداممان افتاد
.....
..سالها بعد نواری به من دادند که با شجاعت تمام همان شعر را در بزرگداشت
خودشان و در جمع مردم خوانده بودند........و باز اشاره به این داشتند ..که من هم شده ام چارلی چاپلین...
...
حالا با صدای خود استاد شهریار بشنوید.
....
..متاسفانه نتوانستم صدای استاد را منتشر کنم..تا بعد...
ولی این شعر ارزشمند را تقدیم می کنم....تا عظمت شهریار بیشتر معلوم شود
..
بارالاها سن بیزه وئر بو شیاطین ده ن نجات
انسانین نسلین کسیب وئر انسه بو جین ده ن نجات
..
بیزدن آنجاق بیر قالیرسا شیطان آرتیب مین دوغوب
هانسی رؤیاده گؤروم من بیرتاپا مین ده ن نجات
...
بئش مین ایل دیر بو سلاطینه گرفتار اولموشوق
دین ده گلدی تاپمادیک بیز بو سلاطین ده ن نجات
..
بیر یالانچی دین ده اولموش شیطانین بیر مهره سی
دوغرو بیر دین وئر بیزه وئر بو یالان دین ده ن نجات
...
هر دعا شیطان ائدیر دنیا اونا آمین دئییر
قوی دعا قالسین بیزه سن وئر بو آمین ده ن نجات
...
ارسینی تندیرلرین گؤدوشلاریندا اویناییر
کیمدی بو گؤدوشلارا وئرسین بو ارسین ده ن نجات
...
یا کرم قیل کینلی شیطانین الینده ن آل بیزی
یا کی شیطانین اؤزون وئر بیرجه بو کین ده ن نجات
...
اؤلدورور خلقی سورا ختمین توتوب (یاسین) اوخور
بارالاها خلقه وئر بو حقه یاسین ده ن نجات
...
دینه قارشی (بابکی- افشینی) بیر دکان ائدیپ
بارالاها دینه بو (بابک) ده ن (افشین) ده ن نجات
...
(ویس و رامین) تک بیزی رسوای خاص و عام ائدیپ
(ویس) ده اولساق بیزه یارب بو (رامین) ده ن نجات
...
(شوروی) ده ن ده نجات اومدوق کی بیر خیر اولمادی
اولماسا چای صاندیقیندا قوی گله (چین) ده ن نجات
...
من تویوک تک اؤز نینیم ده دوستاغام ایللر بویو
بیر خوروز یوللا تاپام من بلکه بو نین ده ن نجات
...
شهریارین دا عزیزیم بیر توتارلی آهی وار
دشمنی اهریمن اولسا تاپماز آهین ده ن نجات
...
بو شعر 1360 دا شهریارین ترکی اثرلرینده چاپ اولونوپ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر