۱۳۹۵ فروردین ۲۳, دوشنبه

ÂŞİKİNEM.....LARA FABIYAN.......Çeviren..ALİ VAFİ

Turkeyyedeki ârkadaşlarıma Bir hedıyye
...
Âşiginem....LARA FABIYAN
...
Olur (Olsun)....itiraf ederem
Ayrılıka ayri yollarda varımış
Camın kırıklari...
Belki..bize yardım olabilermiş
Bu âci âyrılıkta
Karar verdim kendim affedem
O yanlışarı ki yapmışdık
Şiddetli âşkden
İtiraf edirm ki herzaman
Banim içerideki kız cocuğum
Senin peşinde ımış
Bir annagibi
Bani bağrına çektin
Ve bani .yatırdın ve..kolladın
Damarımdaki kani senden âlmışım
Bir şey ki
Kimse ona ortam olamazıdık
Tam keleme ler ve royalerşmden yukari
Bağırıram
Âşikinem...Âşikinem
Bir deli gibi bir asker gibi
Bir sinema artisti gibi
âşikinem...âşikinem..bir kurt gibi
Bir sultan gibi
Bir erkrk gibi...ki hıç zaman olabilmerem
Görürsen nekader seni sevirim
İtiraf edirim ki seni kendime sirbilen bilirdim
Tam gülmeklerimde..tam sirlerimde
Hatta o sirleri ki
Kardaşda mehrem degil bilmegine
Bu taş evinde
Şeytan bizim oynamagımıza bakıyur
Ban bir orman âktarırdım
Ki onun ârkasında ban ve senin bedeni barışsın
âşikinem...
Geviren....Ali vafi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر