۱۳۹۵ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

شام تولد...

Ali Vafi added 14 new photos — with Şerife Gündoğdu and 3 others.
3 mins







Doğum gununun akşam yemegi
...
Bugun gittim Sedat yurtseven hocamın görüşüne...Hocam kaç gözel şiir okudu..Sonra benim doğum dunume bir gözel hedıyye verdi...
Sonra geldim Eskişehir şairler dernegine...Ustad İbrahim sağır doğum gunumi kutladi..Sonra Şerife hanım ve eşi de tebrik dediler..Ondan sonra Azerbaycanli Aygun de denege geldi...Ve tebrik dedi..
Kaç şiir okuduk..sonra beni akşam yemegine müsafir ettiler..ve lukantada lezzetli yogurdli küfte yedik...
ben arkadaşların hapisinden teşekkür edirim..
امروز خدمت استاد سادات یورد سون رسیدم..ایشان به من خیلی محبت کرده..از جمله اینکه در روز امضا و معرفی کتابم که هوا به شدت برفی و بورانی بود..در آن شرایط سخت برایم گل فرستاد . تا امروز همیشه حامی من بوده است...ایشان به مناسبت تولدم هدیه ی ارزشمندی دادند..دقایقی با هم شعر و شهریار گفتیم...بعدش من به انجمن شعرا رفتم..استاد ابراهیم صغیر منتظر من بود..ایشان تولدم را تبریک گفتند وبعد از ایشان خانم شریفه گون دوغدو شاعر ارزشمند و همسرش ارسین تولد مرا تبریک گفتند...به دنبال آنها هنرمند آذربایجانی خانم آیگون که همه او را دختر من می دانند به انجمن آمد و پس از تبریک تولدم به دفتر خودشان در طبقه ی بالای همان پاساژ رفت..
دقایقی بعد دوستان مرا به شام دعوت کردند و با هم کوفته با ماست خوردیم..با آب انگور..کوفته ی ترکیه مثل کوفته ی ما ایرانی ها یا ما تبریزی ها نیست..نوعی کتلت است با گوشت خالی ..و طریقه ی سو آن اینگونه است که مقداری نان پیده...شبیه به بربری ما را خرد کرده و کف دیس می چینند..سپس به آن نان روغن خاصی می زنند و بعد گوشت کتلتی را می چینند و رویش یا پهلویش ماست می گذارند...و...خیلی خوشمزه می شود..
جای شما خالی
علیرضا پوربزرگ وافی
28/2/2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر