۱۳۹۶ فروردین ۲۳, چهارشنبه

احمدی نژاد

برای کاندید شدن احمدی نژاد
....
دوستان بنده باز می آیم
باز با فیس و ناز می آیم
گرچه منعم نموده اند از پیش
باز و صدبار باز می آیم
رهبر ار باز اعتراض کند
پی افشای راز می آیم
رازهائی که رگ رگ خواب است
می کنم باز و ساز می آیم
این همان پاشنه ی آشیل من است
با زبان دراز می آیم
تا من و مجتبی کنار همیم
از همه بی نیاز می آیم
رآی صندوق بیت رهبر را
می کنم باز و باز می آیم
هشت میلیون ذخیره در آنجاست
زین جهت سرفراز می آیم
مجتبی می شود به من محمود
من به ایشان ایاز می آیم
روس اگر مقتدای قبلی هاست
من به صهیون طراز می آیم
مجتبی شد مراد و بنده مرید
با دو صد اعتزاز می آیم
قاشقی داغ بر جبین زده ام
در زمان نماز می آیم
هاله ای نور پشت سر دارم
غرق سوز و گداز می آیم
بیشه ی شیر سالها خالی ست
من به شکل گراز می آیم
تا بچاپم هرآنچه مانده به جا
سینه خیز و دراز می آیم
باز بر اختلاس و فقر و فساد
تا صدور جواز می آیم
اشتران را فروختم قبلا
بر حراج جهاز می آیم
گرچه دیگر دکل مکل همه رفت
به امیدی فراز می آیم
بهر غارتگران ملک وطن
می دهم امتیاز می آیم
این هم از طرح انتخاباتم
صادق و پاکباز می آیم
مطمئنم رئیس جمهورم
این چنین یکه تاز می آیم
علیرضا پوربزرگ وافی
12/4/2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر