۱۳۹۵ آذر ۲۲, دوشنبه

به داد اسلام برسید




به داد اسلام برسید..
...
در حالی که داعش به نام اسلام هر روز جنایت و اسلام را بدنام می کند ..در دنیای شیعه هم دستهای پنهانی در حال تخریب هستند..دیروز دلم گرفته بود و سری به شبکه ی جهانی حضرت اباالفضل العباس زدم..یک آخوند سید در حال مداحی بود..هرچند صدای خوبی نداشت ولی قابل تحمل بود...پس از خواندن چند بیت که همراه با عرق ریزی شدید بود..شروع به سخنرانی نمود و در حین صحبت که با موضوع رمضان بود سری به دشت کربلا زد و در این گریز اعلام عرمود که پیامبر عازم جنگ بود و حس و حسین و اباالفضل هم پشت سر او در حرکت بودند...مردم هم به شدت گریه می کردند و کسی نبود به این بیسواد بپرسد بگوید که حضرت اباالفضل فرزند ام البنین است که بعد از فوت حضرت فاطمه با حضرت علی ازدواج کرد..پیامبر هم قبل از حضرت فاطمه رحلت نموده بودند..
فاجعه در اینجا تمام نشد..چرا که در حالی که من از خشم هیجان زده شده بودم اسم شهیدی را آورد که در جنگ 1800 زخم بر بدن داشت...حالا اگر یک نفر بیطرف پیدا می شد و با احتساب طول و عرض و پهنای حتی بلندترین انسان از او سؤال می کرد که این همه زخم چگونه در حجم این شهید گنجانده شده است و اصلا در آن هیاهوی جنگ چه کسی آن زخمها را شمرده است نمی دانم این آخوند چه جوابی می داد.؟؟؟
من منتظر بودم که اسم این سخنران در صفحه ی تلویزیون شبکه ی جهانی نوشته شود ..که نه تنها نوشته نشد بلکه یک پتک دیگری بر سرم وارد شد.. آنهم در زمانی که آخوند اعلام کرد که حبیب بن مظاهر به خواب کسی آمده است و گفته است..آرزو دارد به دنیابرگردد و در عزای حسینی گریه کند...تاریخ سخنرانی و پخش آن.(.ساعت 15 مورخه 12/12/2016 تا ساعت 15/30 با زمان ترکیه)
این حرفها نه تنها خوراک وهابی هاست بلکه ریشه ی اسلام و شیعه را نشانه گرفته است..البته در شرایطی که آخوندهای مسئول با وقاحت تمام می گویند ..رهبر در حال غیب شدن است و مجتهدهای حکومتی هم مشغول تجارت شکر و غیره هستند و یا در حال پرتاب تف شفا به دهان مریدان هستند..کار این جوجه آخوند خیلی تعجب ندارد...تعجب من در این است که این شبکه ی ضد اباالفضل در آخر همین برنامه هم از مردم تقاضای کمک مالی می کند تا ثابت کند که این هم دکانی ست به نام اباالفضل العباس..
امیدوارم این درد دل مرا به کافر بودن تعبیر نکنند.. و برای تبری از این تهمت با افتخار می گویم که من از ارادتمندان اهل بیت و خود یک شیعه هستم و اشعار زیادی برای اهل بیت نوشته ام و به این کار افتخار می کنم و نیز مایه ی سربلندی من است که کارشناسان غیر حکومتی شعر آیینی شعر ..آب و آیینه...ی مرا در مورد حضرت اباالفضل تحسین و اذعان نموده اند که تا کنون هیچ شاعری نموانسته است تا جائی که من در این شعر رفته ام برود...
این مطالب بی اختیار مرا به یاد یکی از همکاران من می اندازد که هروقت به من می رسید می گفت:
آقای وافی فکر نکن که تو تنها نویسنده ی این جمع هستی...من هم نویسنه ام..
و..معمولا من از او سؤال می کردم..شما چه کتابی نوشته ای..می گفت..
من کتاب ..اسلام زدائی در ایران را می نویسم..
وقتی می گفتم کمی از کتابت را بخوان..او به یکی از اتفاقات روز مملکت اشاره می کرد و می گفت...
حکومت جمهوری اسلامی آیینه ی تمام عیار اسلام زدائی در ایران است..
من بارها به این موضوع ایمان آورده بودم ..ولی با دیدن این اوضاع حالا دیگر ایمان من به حرف آن همکار تکمیل شد..
وای به حال اسلامی که بازیچه ی حکومتیان ایران شده است..
.

علیرضا پوربزرگ وافی
13/12/2016

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر