۱۳۹۶ فروردین ۶, یکشنبه

Bayram doasi.....بایرام دعاسی

نوروز دعاسی..Nevruz doasi
...
بوقدر عربجه دعا ایله دیم
مستجاب اولمادی نوروز گونونده
هی دئدیم یا ربیم (حول حالیمی)
گؤزیاشن آغناتدیم سوسوز گونونده
...
کاش آنادیلیمده بیر دعا اولسون
کسه رلی.دیه رلی.توتارلی. بارلی
مستجاب اولارکن یاشامیم اولسون
صفالی. وفالی. گوللی .باهارلی
....
بایرامدیر آللاهین باشی شلوخدور
دیه سن مشغول دور اؤزه ل لرینه
هرکس ده آللاهین یئرینه اولسا
یئتیشر اولجه گؤزه ل لرینه
...
آی اللاه بایرامدیر گل بوگون سنده
یاخشی نی کؤتونی باهم قاریشدیر
یاخشی لار دوستوندور اونا سؤزوم یوخ
گل منی بوگونده سنده ن باریشدیر
...
دؤزدور کی من ده بیر کوتو انسانام
نه یاپیم سن منی بؤیله یاراتدین
یاخشی نی گؤنده ردین یئنگه دنیایا
منی ده مین کین له ایرانا آتدین
...
یاربیم گل بوگون مهرینی گؤستر
منی بیرجه اؤلدور یئنی دن یارات
بایراملیق آدینا محبت ائله
سن یئنی دده می اروپایا آت
.....
Nevruz doasi
Bokadar Erebce doa eledim
Müstecab olmadi nevruz gününde
Hey dedim YAREBBİM (havvel halimi)
Gözyaşın ağnattım susuz gününde
...
Kaş anadilimde bir doa olsun
Kserli.deyerli.tutarli.barli
Müstecab olarken yaşamım olsun
Sefali.vefali.gülli. baharli
...
Bayramdır ALLAHın başi şülügdır
Dıyesın meşğuldur özellerine
Herkesde ALLAın yerine olsa
yetişir evvelce gözellerine
...
Ay ALLAH bayramdır gel bugun sende
Yakşını .kötünı bahem garıştır
Yakşılar dostundur ona sözüm yok
Gel beni bugunde senden barıştır
...
Düdür ki bende bir kötü insanım
Ne yapım sen beni böule yarattın
Yakşını gönderdin yenge dünyaya
Benide bin kinle IRANa attın
...
YAREBBİM gel bugun mehrini göster
Beni birce öldür yeniden yarat
Bayramlık adına muhebbet eyle
Sen yeni dedemi Urupaya at
27/3/2017
ترکیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر