۱۳۹۵ مهر ۱۹, دوشنبه

شبکه ی جهانی اباالفضل


کانال اباالفضل العباس
...
من مهرورز خاندان اهل بیت هستم...همیشه در ایام محرم در هیاتهای عزاداری شرکت می کردم و گاهی هم شعری می خواندم...گاهی در هیتئات به مطالب غیر معقولی بر می خوردم که بدون تعارف واکنش نشان می دادم..برای نمونه یکبار به هیاتی دعوت شده بودم...مداح معروفی در سوک حضرت رقیم می خواند و می گفت...:
ای بی پدر رقیه...ای بی پدر رقیه.و متاسفانه حضار هم تکرار می کردند...
به محض ورود به جلسه پشت میکروفون رفتم و بلندگو را گرفتم و گفتم:
بی پدر خودتی مردک....و توضیح دادم کلمه ی بی پدر..با یتیم فرق دارد..
یا یکبار در مراسم ولادت حضرت علی یکی از مداحان بسیار معروف گفت..:
هرکس حب علی نداشته باشد زنا زاده است..
که من بلند شدم و گفتم..
این حرف بسیار بی ربط است..و ادیان برای خودشان رسم و آیین ازدواج خاص خودشان را دارند..
در همین مجلس به من مهر وهابی زدند و گفتند که خونم مباح است...و عده ای تصمیم داشتند که مرا در بیرون هیات به قول خودشان ادب کنند...در این حال مرحوم استاد تائب وارد مجلس شد و موضوع با ایشان مطرح شد..بعد از دقایقی استاد تائب که من اولین بار میدیدمشان و قبلا فقط اسمش را شنیده بودم گفت:
اگر به من (منظورخودشان بود) مارک وهابی نزنید..این جوان (منظورش من بودم) را ست می گوید...
با آنکه حرف و اعتراض من پذیرفته شد ..باز هم عده ای مرا تهدید به ادب کردن می کردند...از خوش شانسی من در همین هیاهو پسرخاله ام که از بزن بهادرها بود وارد شد و کنار من نشست..من موضوع را به او گفتم و او در وسط مجلس با صدای بلند گفت..
هرکس به پسرخاله ی من چپ نگاه کند با من طرف است...
و من بعد از ناهاری که آنروز کوفتم شد همراه پسرخاله ام بیرون آمدیم..
چند روز بعد به مجلس جامعه ی مداحان و شاعران آذربایجان که در منزل استاد تائب بود رفتم و این ارتباط چنان مستحکم شد که استاد تائب مرا کارشناس انجمن خودش معرفی کرد...من هم به احترام استاد تائب حتی بعد از انتقال به اصفهان هرهفته از اصفهان به تهران می آمدم و پس از جلسه ی شعر ایشان به اصفهان برمی گشتم...
این همکاری بعد از فوت استاد تائب هم ادامه داشت..البته همیشه دستهائی برای تخریب وجود دارند..تا اینکه دختر استاد یکبار وارد جمع مداحان و شعرای آئئنی شد و با گریه گفت:
دیشب خواب بابا را دیدم...بابا گفت ..جلسه ی مرا آقای وافی اداره کند..و چون مرا نمی شناخت گفت :
وافی کیه؟
دوستان مرا معرفی کردند..و...او چند بار این موضوع را تکرار کرد...و این جلسات تا تعطیلی مراسم منزل استاد تائب ادامه داشت..
امروز هم دلم گرفته بود.شبکه ی جهانی .تلویزیون اباالفضل العباس را باز کردم...محمود کریمی می خواند و تکرار می کرد..:
جانم زینب....زینب جانم//
و به دنبال آن..کلمات سخیف دیگر می گفت..مثل:
معشوق جهانی زینب...
سؤال من این است...آقای محمود کریمی هفت تیرکش...اگر کسی به زن یا خواهر یا دخترت این حرفها را بزنند...ناراحت نمی شوی؟...
کمی خجالت بکشید...معشوق جهانی یعنی چه.....کسب پول و شهرت و جذب مشتری پامنبری به چه قیمتی...
متاسفاته مجتهدین ما گرفتار تجارت شکر و لاستیک و غیره هستند...آقای سیستانی هم مشغول بذل تف شفا از دهان مبارکش هستند و این مداحان بی سواد و شاعران بی شعور هرچه بیشتر جولان می دهند
علیرضا پوربزرگ وافی
2016/10/10

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر